tiistai 17. tammikuuta 2017

Blogin uusiminen

Ajattelin aloittaa uudestaan bloggaamisen.
Jotkut varmaan tietää että mulla oli paljon muitakin postauksia takana,
mutta ajattelin aloittaa kaiken alusta.
Jätin kuitenkin edellisen teksti, sillä ajattelin että tää blogi käsittelisit vaikeita asioita ihan laidasta laitaa.
Edellinen postaus on mun menneisyydestä, ja se on teksti siitä mitä mä olen tällä hetkellä.
Vaikka en haluaisi kokea enään pahoja asioita mistä kerroin edellisessä postauksessa niin ilman niitä en olisi se henkilö mitä mä tänä päivänä olen.

Kun postaan tän postauksen, pidän blogini salaisena.
Aioin vähän väliä kirjoittaa tänne vaikeita asioita ja ajatuksia, ja jos siltä tuntuu niin meinaan julkaista postaukset julkisesti.

Heti tämän postauksen perään julkaisen aika henkilökohtaisen tekstin, se että pääsen kirjoittamaan sen helpottaa jo mun oloa.

Tästä alkaa mun uusi bloggaaminen!

Tähän aikaan on kerennyt tapahtumaan paljon uusia asioita.
Ja koen tärkeäksi kertoa tähän postaukseen että ei jää epäselväksi että olen jo yli vuoden seurustellut D:n kanssa, kenen kanssa asun saman katon alla ja ollaan kihloissa.
Tulen varmasti puhumaan D:stä paljon tai tulee esiintymään postauksissa, joten sen takia ajattelin kertoa sen tässä että ei jää epäselväksi.

Liittyy pajon seuraavaan postaukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti